Ізраїльський стартап безпеки даних Cyera більш ніж подвоїв вартість до $3 млрд за сім місяців

Ізраїльський стартап безпеки даних Cyera більш ніж подвоїв вартість до $3 млрд за сім місяців

Залучивши у квітні $300 млн, стартап Cyera, що займається безпекою даних, отримав ще $300 млн, що більш ніж удвічі перевищує його попередню оцінку

Компанія Cyera оголосила про фінансування серії D на суму $300 млн, яку очолює Accel і Sapphire Ventures, при оцінці в $3 млрд.

Усього сім місяців тому Cyera залучила $300 млн у рамках серії C під керівництвом Coatue при оцінці $1,4 млрд. Цей раунд майже потроїв оцінку стартапу порівняно з $100 млн у серії B у червні 2023 року, яка оцінила його в $500 млн.

Заснована в 2021 році, Cyera на сьогоднішній день залучила $760 млн, згідно з даними компанії.

У новому раунді, оголошеному в середу, також взяли участь Sequoia Capital, Redpoint Ventures, Coatue та Georgian.

Cyera, будучи компанією, що займається кібербезпекою, безперечно, знаходиться на хвилі ШІ. У стартапу є платформа безпеки даних на базі ШІ, яка допомагає групам безпеки в компаніях розуміти, які дані у них є і як вони використовуються, а також як захистити їх у складному цифровому ландшафті. Звісно, залежність від даних лише посилюється у міру того, як компанії реалізують ініціативи ШІ.

Cyera також використовує ШІ на своїй платформі для оцінки ризиків, які представляють дані компаній з точки зору безпеки, конфіденційності та відповідності нормативним вимогам.

«Безпека даних стала головним пріоритетом для підприємств, оскільки їм доводиться справлятися зі складностями ландшафту даних, що швидко змінюється, сформованого зростанням ШІ», — сказав співзасновник і генеральний директор Йотам Сегєв у прес-релізі. «Це фінансування дозволяє нам продовжувати прискорювати розробку платформи, залучати таланти світового класу в галузі НДДКР, продажу та маркетингу, а також стратегічно набувати рішень, які відповідають нашому баченню майбутньої безпеки даних».

Раунд Cyera є одним із найбільших у кіберпросторі цього року і найбільшим з тих пір, як компанія Kiteworks, яка займається безпечним контентом, залучила $456 млн від Insight Partners та Sixth Street.

Читайте також