Очікується, що угоду з Reliance Retail Ventures буде закрито до березня 2023 року.
Як заявив головний виконавчий директор Metro Штеффен Гройбель, у зв'язку з консолідацією та непропорційним зростанням торгової галузі Індії для подальшого розвитку бізнесу знадобилися б значні інвестиції.
Угода завершує багатомісячний процес продажу, який колись викликав інтерес у гіганта електронної комерції Amazon.com Inc. та таїландської Charoen Pokphand Group Co.
Metro вийшла на індійський ринок у 2003 році і в даний час управляє 31 оптово-розподільчим центром по всій країні, що обслуговує бізнес-клієнтів. Основними клієнтами є готелі, ресторани та різні типи корпорацій, такі як дрібні роздрібні торговці.
Компанія Reliance Market, що працює у сфері B2B, очолювана Амбані, була створена в 2011 році і з того часу швидко перетворилася на мережу з 52 магазинів.