Mercedes-Benz оприлюднив у середу план вартістю понад €1 млрд щодо адаптації своєї глобальної виробничої мережі під випуск систем електричної трансмісії, включаючи акумуляторну батарею, електричні приводи та осі, починаючи з 2024 року.
Заводи в Кам'янці та Унтертюркхаймі в Німеччині, а також у Пекіні, які вже збирають акумулятори для електричних та гібридних моделей, збиратимуть акумулятори для моделей на майбутніх платформах MMA та MB.EA.
Унтертюркхайм, Пекін та Себеш у Румунії будуть виробляти електричні приводи для автомобілів на нових платформах, а Гамбург та Унтертюркхайм залишаться провідними заводами зі збирання електричних осей та компонентів.
У червні керівництво та представники співробітників досягли угоди про переведення європейських автомобільних заводів на виробництво електромобілів, внаслідок чого Зіндельфінген стане домом для автомобілів вищого класу на платформі AMG.EA, Бремен та Кечкемет в Угорщині – для основних моделей класу люкс, а Раштатт та Кечкемет. для автомобілів бюджетного рівня.
Автовиробник налаштував свої автомобільні заводи для виробництва як двигунів внутрішнього згоряння, так і електромобілів на одній виробничій лінії, але складання акумуляторів та двигунів на одній лінії є складнішим завданням.
Тим не менш, багато заводів з виробництва компонентів продовжуватимуть виробляти деталі для автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до тих пір, поки є попит, оскільки виробник автомобілів преміум-класу працює над продажем повністю електричних автомобілів до 2030 року.