За даними Nestle, Grupo CRM управляє більш ніж 1000 шоколадними бутіками у Бразилії під брендами Kopenhagen та Brasil Cacau та розширює свою присутність в Інтернеті.
Nestle, яка купує частку у приватної інвестиційної компанії Advent International, відмовилася надати фінансові подробиці угоди, яка, як очікується, буде закрита у 2024 році.
Веб-сайт Brazil Journal у середу повідомив, що Nestle заплатить за компанію близько $602,78 млн, а місцева газета Valor Economico повідомила про цифру $904,18 млн.
У Nestle заявили, що Рената Мораєс Вічі продовжить керувати діяльністю Grupo CRM як генеральний директор і залишиться міноритарним акціонером.
Це придбання є частиною стратегії Nestle – виробника таких брендів, як Kit Kat, Aero та Smarties – щодо розширення своєї присутності в сегменті шоколаду супер-преміум-класу, де вона має обмежену пропозицію, що включає італійський бренд Baci.
"Це придбання ще більше розширює і зміцнює нашу присутність в кондитерської галузі в Бразилії, дозволяючи нам увійти до сегменту високого класу", - сказав Лоран Фрейше, генеральний директор Nestle в Латинській Америці.