Контакти
Нідерландська OLX Group купує французький онлайн-автотрейдер La Centrale за €1,1 млрд

Нідерландська OLX Group купує французький онлайн-автотрейдер La Centrale за €1,1 млрд

Компанія OLX Group BV, що належить Prosus NV, купує французький онлайн-автосервіс La Centrale за €1,1 млрд ($1,3 млрд), щоб розширити своє присутність у Західній Європі

Як повідомив генеральний директор OLX Крістіан Гізі в інтерв’ю, амстердамська OLX купує французьку компанію у Providence Equity Partners за готівку, а завершення угоди очікується до кінця року.

«Ми зосереджені на автомобілях, нерухомості та вакансіях, і наша стратегія така: якщо на ринку з’являються можливості на кшталт La Centrale, ми звертаємо на них увагу, — сказав Гізі. — Але це має відповідати тому, що Prosus намагається створити — європейській екосистемі».

Онлайн-платформа OLX шукає можливості за межами Центральної та Східної Європи, де зосереджена основна частина її бізнесу. Угода також прискорить зростання Prosus у Європі, де найближчими днями планується закриття угоди щодо придбання JustEat Takeaway.com на €4,1 млрд, повідомив глава інвестицій Prosus Фахд Бег.

«Ця угода — розширення OLX, одного з наших найбільш ефективних активів, і ми бачимо в цьому можливість застосувати масштаб і можливості штучного інтелекту для бізнесу La Centrale, — зазначив Бег. — Наша мета — створити європейського технологічного чемпіона світового рівня».

Для Prosus це стане третьою за величиною угодою з тих пір, як генеральним директором трохи більше року тому став Фабріціо Блоїсі.

Через свою материнську компанію з Кейптауна Naspers, Prosus була одним із ранніх інвесторів у Tencent Holdings Ltd. Частка в Tencent досі коштує трохи більше, ніж усі інші активи компанії разом узяті, хоча різниця у вартості скорочується. Блоїсі був запрошений, щоб подвоїти вартість компанії поза часткою в Tencent до 2028 року.

Блоїсі прискорив угоди в рамках стратегії створення так званих «екосистем» у Європі, Індії та Латинській Америці. Стратегія передбачає використання штучного інтелекту та великих моделей електронної комерції для прискорення зростання всіх бізнес-напрямків, включаючи онлайн-доставку їжі, дошки оголошень, платежі та фінтех.

Читайте також