Кошти, отримані від угоди, можуть дозволити Rakuten покрити погашення облігацій у 2025 році та негативний вільний грошовий потік у своєму мобільному підрозділі.
Основна увага приділяється можливості токійської компанії погашати облігації після невчасного виходу на капіталомісткий ринок бездротового зв'язку Японії.
За вересневий квартал Rakuten повідомила про більші, ніж очікувалося, чисті збитки в ¥74,4 млрд, хоча збитки в мобільному сегменті скоротилися. Загальна кількість мобільних абонентів склала 7,93 млн користувачів на кінець вересня, що вище 7,55 млн трьома місяцями раніше.
Бізнес кредитних карток став одним з найбільших джерел прибутку Rakuten у кварталі.
У квітні компанія розпочала переговори з Rakuten Bank Ltd., в якому вона володіє 49% акцій, про способи об'єднання фінансових підприємств групи під одним дахом. Але цей план, що розглядається як ключ до зміцнення фінансів групи, було відкладено.
Генеральний директор Rakuten Хіроші Мікітані під час прес-конференції назвав цей крок частиною "великого стратегічного альянсу".
Mizuho заявила, що об'єднання з Rakuten Card допоможе їй придбати нових клієнтів. Третій за величиною банк Японії вже має діловий та капітальний альянс із онлайн-підрозділом цінних паперів Rakuten.