У середу Made.com підтвердила, що розпочала процедуру банкрутства і призначила PwC адміністратором після кількох місяців боротьби за виживання на тлі падіння попиту та зростання інфляції.
Next, яка продає одяг та товари для дому, підтвердила, що погодилася купити бренд, доменні імена та інтелектуальну власність Made.com за £3,4 млн.
Вартість операції демонструє, наскільки сильно впав Made.com після лістингу минулого року з оцінкою в £775 млн. Це один із найшвидших корпоративних крахів в історії Великобританії. Проблеми компанії були викликані зростаючими витратами на перевезення та труднощами з ланцюжком поставок, що посилюються послабленням споживчих настроїв, особливо щодо дорогих товарів, таких як дивани.
Нікола Томпсон, головний виконавчий директор Made.com, сказала, що «хотіла б щиро вибачитися перед усіма клієнтами, співробітниками, партнерами-постачальниками, акціонерами та всіма іншими зацікавленими сторонами, які постраждали в результаті передачі бізнесу в адміністрацію».
Рітейлер сильно виграв під час пандемії, оскільки люди, опинившись удома, купували меблі в Інтернеті, і компанію Made.com проголосили лідером міленіалів. Однак повернення до офлайн покупок сприяло занепаду рітейлера.