Угода додає бронювання вечерь до пропозицій Grab, оскільки компанія прагне перевершити конкурентів, таких як GoTo Group та Line Man Wongnai, на ринках, включаючи Сінгапур, Індонезію та Таїланд. Представники Grab та Chope підтвердили придбання, про яке раніше повідомляла Business Times.
Grab виходить за рамки своїх основних послуг на замовлення поїздок та доставки їжі, прагнучи збільшити свою маржу на нещадному ринку Південно-Східної Азії з більш ніж 650 млн осіб. Додаток для бронювання Chope набув популярності в регіоні, але він зіткнувся з жорсткою конкуренцією на переповненому ринку.
"Враховуючи складний і конкурентний ринок сьогодні, ми вирішили шукати партнера, який допоможе нам реалізувати нові можливості для сталого зростання", - сказав засновник Chope Арріф Зіаудін. "Ми оцінили потенційних покупців і знайшли кращого в особі Grab".
Grab заявила, що в рамках угоди вона бере на себе операції Chope у Сінгапурі, Індонезії та Таїланді. Співробітники Chope приєднаються до офісів Grab за кілька тижнів. В результаті операції жодна посада в Grab не буде скорочена, і команда Chope залишиться як підрозділ у рамках бізнесу Grab Omnicommerce, йдеться у повідомленні.