Southwind Media планує продати свою частку в іспанській Mediapro

Southwind Media планує продати свою частку в іспанській Mediapro

Основний акціонер Mediapro, гонконгський інвестор Southwind Media, вивчає можливий продаж своєї частки в іспанській групі з прав на спорт та мовлення

За словами джерел видання Reuters, Southwind, якій належить близько 80% Mediapro, працює із консультантами, щоб оцінити інтерес покупців.

Mediapro, яка працює у 31 країні, виробляє телесеріали та фільми, такі як «Гарний бос», і має права на трансляцію таких подій, як фінал Ліги чемпіонів. Вона також надає аудіовізуальні послуги.

Обговорення знаходяться на ранній стадії і немає впевненості в тому, що продаж відбудеться, заявили люди, які побажали залишитися невідомими, оскільки переговори не є публічними.

Представник Mediapro відмовився коментувати угоду.

Угода за участю Mediapro піде за низкою угод у цьому секторі, оскільки приватні інвестиції роблять ставку на те, що попит на нові телешоу і фільми продовжиться. Як приклад можна навести продаж All3Media, найбільшої британської телевізійної компанії, повідомило у вересні агентство Reuters.

Southwind Media придбала 80% акцій Mediapro у липні 2022 року після того, як пандемія вдарила по бізнесу компанії та змусила її реструктуризувати борг.

Інші акції Mediapro розділені між британською рекламною групою WPP та засновниками Mediapro Жауме Руресом та Тачо Бенетом.

Читайте також