Компанія Owner.com залучила $120 млн у ході раунду фінансування, організованого Meritech Capital та венчурною фірмою Headline, за участю інших інвесторів, включаючи Alt Capital.
Каліфорнійський стартап допомагає ресторанам покращити свою видимість в онлайн-пошуку і прагне допомогти перетворити відвідувачів на клієнтів, що платять. Власник також допомагає ресторанам зі створенням веб-сайтів на основі ШІ та автоматизованим маркетингом. Компанія заявляє, що її використовують понад 10 000 ресторанів і планує розширитися на інші види бізнесу.
Генеральний партнер Meritech Алекс Курланд сказав, що програмне забезпечення допомагає невеликим ресторанам конкурувати. Owner.com «допомагає місцевим традиційним підприємствам боротися з Голіафами», сказав він, дозволяючи компаніям зосередитися на своїх основних компетенціях, наприклад, їжі. Курланд послався на швидкий дохід у «десятки мільйонів».
Джек Альтман із Alt Capital сказав, що він інвестував, бо бачить велику ринкову можливість у допомозі ресторанам швидко зростати. "Так само, як Shopify дозволяє власникам малого бізнесу займатися електронною комерцією в умовах Amazon, це дозволяє власникам ресторанів виходити в онлайн, не будучи на великих платформах".
Стартап бачить свою місію у тому, щоб допомагати малим компаніям боротися з великими корпораціями, які «використовують технології як зброю проти власників малого бізнесу», сказав генеральний директор Адам Гілд. Він хоче, щоб малий бізнес не просто міг конкурувати, сказав він, але і перемагати.