Стартап з енергоефективності Redaptive залучив $200 млн від CPPIB

Стартап з енергоефективності Redaptive залучив $200 млн від CPPIB

У рамках раунду американська компанія оцінена в $1 млрд

Redaptive Inc., компанія, що займається підвищенням енергоефективності комерційних будівель, залучила $200 млн від Канадської інвестиційної ради за пенсійним планом у ході раунду фінансування.

Компанія з Сан-Франциско була оцінена майже у $1 млрд.

Деякі існуючі інвестори стартапу, у тому числі Linse Capital та CBRE, також братимуть участь у інвестиціях. Очікується, що компанія оголосить про друге закриття на початку наступного року.

Арвін Вохра, головний виконавчий директор Redaptive, сказав, що траєкторія зростання компанії дуже приваблива, навіть незважаючи на те, що вона оголосила про своє IPO.

Представник Redaptive відмовився коментувати оцінку компанії.

Redaptive подала листингові документи до Комісії з цінних паперів та бірж США минулого року. Згідно з оновленою документацією у березні, компанія повідомила про чисті збитки у розмірі $35 млн при виручці у розмірі $68 млн у 2021 році.

За словами Вохри, компанія може розглянути можливість виходу на біржу протягом кількох років.

Компанія Redaptive, заснована у 2015 році, використовує програмне забезпечення та лічильники, щоб робити знімки енергоспоживання. Потім вона встановлює нове обладнання, таке як освітлення чи кондиціонер, або рекомендує способи ефективнішої роботи. Компанія сама володіє та експлуатує обладнання, стягуючи плату з клієнтів, залежно від економії на рахунках за електроенергію.

Читайте також