TikTok інвестує $1,5 млрд у СП з індонезійським онлайн-магазином GoTo

TikTok інвестує $1,5 млрд у СП з індонезійським онлайн-магазином GoTo

Китайська фірма об'єднає свій торговий бізнес із підрозділом GoTo

TikTok, що належить ByteDance Ltd., погодилася інвестувати $1,5 млрд у спільне підприємство з індонезійською GoTo Group, яке вона контролюватиме, що є частиною угоди, яка дозволяє китайській компанії перезапустити свою програму для покупок на найбільшому ринку онлайн-торгівлі.

Гігант соціальних мереж об'єднає свій індонезійський бізнес TikTok Shop із підрозділом електронної комерції GoTo Tokopedia. TikTok отримує 75% акцій у цій компанії, яка використовуватиме функції покупок програми TikTok для соціальних мереж в Індонезії.

Угода незвичайна для ByteDance, яка фактично набуває відомого місцевого гравця онлайн-торгівлі на великому закордонному ринку. Угода, відповідно до якої GoTo стає пасивним спонсором діяльності Tokopedia, дозволяє ByteDance відновити свій бізнес в Індонезії та дотримуватись правил, введених для зупинення її послуг онлайн-торгівлі, саме в той момент, коли вона набирала обертів проти Sea Ltd. та GoTo.

TikTok отримує вигоду, "оскільки вона отримує контрольний пакет акцій і операційний контроль над Tokopedia практично безкоштовно - тільки інвестиції в підприємство", - сказав Цзянган Лі, засновник сінгапурської консалтингової компанії Momentum Works.

Уряд Індонезії, який прагнув захистити місцевих конкурентів, включаючи десятки мільйонів своїх дрібніших підприємств, дав зрозуміти, що схвалює новий пакт TikTok та GoTo. Оскільки TikTok став основним конкурентом Tokopedia та місцевих комерційних операторів, у вересні Джакарта запровадила правила, які змушують гравців соціальних мереж, таких як TikTok, відокремлювати свої платіжні послуги від контенту.

Згідно з новою угодою, користувачі TikTok в Індонезії знову зможуть робити покупки та оплачувати їх, не виходячи із надпопулярної відеопрограми. Це тому, що торговий компонент тепер належить окремій організації – Tokopedia.

Читайте також