Ціль за обсягом продажів американської версії TikTok Shop на 2024 рік, яка поєднує в собі онлайн-розваги з імпульсивними покупками, обговорювалася на внутрішніх зустрічах в останні тижні і все ще може змінитися в залежності від того, як піде бізнес, сказали люди, які попросили не називати їхнього імені.
Амбітна мета TikTok призводить до зіткнення не тільки з Amazon, але і з іншими китайськими компаніями Temu і Shein, які досягли великих успіхів серед молодих американських покупців. На відміну від двох конкуруючих дискаунтерів, TikTok розраховує на охоплення соціальних мереж та привабливість вірусних відеороликів для залучення покупців.
За повідомленням Bloomberg News, минулого року TikTok був на шляху до накопичення близько $20 млрд глобальної валової вартості товарів, при цьому Південно-Східна Азія забезпечила основну частину продажів через його платформу. Тепер компанія прагне розширити продажі в США та Латинській Америці, де планує запустити електронну комерцію найближчими місяцями, повідомили двоє людей, знайомих із ситуацією.