Виробник алкогольних напоїв Diageo придбає бренд рому Don Papa за €260 млн

Виробник алкогольних напоїв Diageo придбає бренд рому Don Papa за €260 млн

Гігант спиртних напоїв поповнить свій портфель рому та зосередиться на преміалізації

Світовий британський виробник алкогольних напоїв Diageo (Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та ін.) заявив, що купує бренд філіппінського рому Don Papa.

Diageo додала, що може виплатити додатково €177,5 млн до 2028 року в залежності від результатів, що "відбивають поточний потенціал зростання бренду".

«Сегмент ринку, який займає ром, знаходиться на ранніх стадіях преміалізації, із сукупним річним темпом зростання 18% у Європі та 27% у США у період з 2016 по 2021 рік. За той же період Don Papa Rum постійно перевершував європейський ринок, демонструючи середньорічний темп зростання 29%», — заявила компанія.

Запущений 2012 року колишнім керівником Remy Cointreau Стівеном Керролом разом з Ендрю Джоном Гарсією, Don Papa Rum належить британській компанії Bleeding Heart Rum Company. На даний час напій доступний у 30 країнах, з яких Франція, Німеччина та Італія є його найбільшими ринками.

Придбання фінансуватиметься за рахунок наявних грошових резервів і, як очікується, завершиться у першій половині 2023 року.

Читайте також