Світовий британський виробник алкогольних напоїв Diageo (Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness, Baileys, Captain Morgan та ін.) заявив, що купує бренд філіппінського рому Don Papa.
Diageo додала, що може виплатити додатково €177,5 млн до 2028 року в залежності від результатів, що "відбивають поточний потенціал зростання бренду".
«Сегмент ринку, який займає ром, знаходиться на ранніх стадіях преміалізації, із сукупним річним темпом зростання 18% у Європі та 27% у США у період з 2016 по 2021 рік. За той же період Don Papa Rum постійно перевершував європейський ринок, демонструючи середньорічний темп зростання 29%», — заявила компанія.
Запущений 2012 року колишнім керівником Remy Cointreau Стівеном Керролом разом з Ендрю Джоном Гарсією, Don Papa Rum належить британській компанії Bleeding Heart Rum Company. На даний час напій доступний у 30 країнах, з яких Франція, Німеччина та Італія є його найбільшими ринками.
Придбання фінансуватиметься за рахунок наявних грошових резервів і, як очікується, завершиться у першій половині 2023 року.