Угода є частиною ширшого стратегічного партнерства, в рамках якого катарський інвестфонд Mayhoola може стати великим акціонером Kering. Вона оцінює весь Valentino у €5,7 млрд. У 2022 році обсяг продажів будинку склав €1,4 млрд, а прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу та амортизації - €350 млн.
Купівля Valentino знизить залежність Kering від Gucci, на яку минулого року припадала половина продажів групи та дві третини її операційного прибутку.
Kering також має великий досвід у оновленні модних брендів, таких як Saint Laurent, Bottega Veneta та Balenciaga. Тим часом, компанія добре знає керівництво Valentino.
У свою чергу Valentino має виграти від того, що він є частиною однієї з найбільших у світі компаній, що виробляють предмети розкоші. Найбільші гравці мають ресурси, щоб інвестувати в найпривабливіші маркетингові кампанії, найкращі магазини і висококласних дизайнерів, що значно ускладнює життя компаніям середнього розміру.
Kering та Mayhoola працюватимуть і над іншими можливостями. Це можуть бути окуляри та парфумерія. Французький модний будинок Balmain, яким також володіє катарський інвестор, на даному етапі не розглядається як частина угоди.