Walmart продала частку у китайській JD.com за $3,6 млрд

Walmart продала частку у китайській JD.com за $3,6 млрд

Walmart Inc. виручила близько $3,6 млрд, продавши свою частку в китайській компанії електронної комерції JD.com, тим самим завершивши восьмирічне партнерство

Американський рітейлер продав 144,5 млн акцій JD.com по $24,95 за штуку.

Акції JD.com, що котируються в Гонконгу, впали на 11% на відкритті в середу, що призвело до більш широкого розпродажу китайських акцій електронної комерції та технологій.

Walmart удосконалює свою стратегію у другій за величиною економіці світу, де її давній партнер з електронної комерції бореться із традиційними конкурентами Alibaba Group Holding Ltd. та власником Temu PDD Holdings Inc.

Американська фірма побудувала зрілу систему електронної комерції та доставки у Китаї як для Sam's Club, так і для свого бізнесу гіпермаркетів та зосередилася на власних пропозиціях. Угода також відбувається на тлі кризи нерухомості, волатильності ринку та невизначених перспектив працевлаштування, які позначаються на китайському споживанні.

Франшиза Sam's Club від Walmart стала яскравим світлом для компанії, зробивши її єдиною мережею гіпермаркетів, яка минулого року показала зростання продажів серед п'яти найбільших гравців, згідно з даними Асоціації китайських мереж магазинів та франшиз. У Китаї підрозділ пропонує товари преміум-класу з моделлю членства, що тепер копіюють конкуренти, тоді як інші базові гіпермаркети компанії борються з конкурентами.

Розрив Walmart-JD також слідує за моделлю розриву партнерських відносин між онлайн-і офлайн-рітейловими компаніями, оскільки попередні амбіції щодо плавного поєднання фізичного та віртуального споживчого досвіду не були реалізовані. Раніше цього року Bloomberg повідомив, що Alibaba розглядає можливість продажу свого підрозділу універмагів InTime.

Читайте також