30-річний контракт, про який було оголошено в понеділок, знаменує собою велику ставку піонера інтернету Yahoo на цифрову рекламу в той час, коли галузеві гіганти від Alphabet Google до Meta Platforms Inc борються з викликаним інфляцією спадом рекламних витрат.
Очікується, що партнерство Yahoo-Taboola принесе річний дохід у $1 млрд. Yahoo також отримає місце у раді директорів Taboola.
Yahoo, що належить приватній інвестиційній компанії Apollo Global Management, має майже 900 млн активних користувачів на місяць завдяки набору сайтів, таких як Yahoo Finance, Yahoo Sports і TechCrunch.
Taboola, чиї акції виросли на 60% завдяки новинам, розміщує посилання на статті, які оплачують рекламодавці, відомі як нативна реклама, на багатьох веб-сайтах, таких як CNBC і NBC News.
За умовами угоди, Taboola отримає ексклюзивні права на продаж нативної реклами на сайтах Yahoo.
Рекламна компанія розраховує, що угода збільшить її виручку та операційний прибуток.
Очікується, що угода, схвалена радами директорів компаній, буде закрита у першому кварталі 2023 року.