Перекладу для цієї сторінки немає
Контакти
Інвестиційна привабливість Києва: житлова та готельна нерухомість

Інвестиційна привабливість Києва: житлова та готельна нерухомість

Компанії Ribas Invest та Ribas Hotels Group презентували масштабне дослідження «Інвестиційна привабливість Києва: житлова та готельна нерухомість», яке містить аналіз ринку, тенденції цін, попиту ...
  • У 2024 році в Києві введено в експлуатацію 1 412 122 м² житла, що перевищує довоєнні середньорічні показники (≈1,35 млн м²).

  • Кількість угод купівлі-продажу квартир у 2024 — 178 439 угод , зростання на 3,4% від попереднього року 

  • Середня окупність квартири в Києві — 12,6 року, що відповідає 7,9% річних. Апартаменти в дохідному готелі окупаються за 8-10 років (10-12,5% річних);

  • Вартість оренди у столиці зросла на 25-35% за рік, попит найвищий на новобудови та обʼєкти поблизу метро (за квартири в новобудовах орендарі готові платити на 80-100% більше).

  • На ринку оренди ≈6 268 квартир, тобто лише 0,6% від загального житлового фонду (1 045 083 квартир).

  • Середня тривалість експозиції квартир скоротилась з 10 днів (2023) до 6 днів (Q1 2025).

  • У Києві функціонує 120 готельних об’єктів на 16 013 місць. 66,6% готелів під управлінням міжнародних мереж.

 

Інвестиційна привабливість Києва: житлова та готельна нерухомість

Інвестиційна привабливість Києва: житлова та готельна нерухомість

Інвестиційна привабливість Києва: житлова та готельна нерухомість

«Ми провели це дослідження, щоб дати ринку чіткі орієнтири — що сьогодні справді працює в нерухомості. Один із ключових висновків — апарт-готелі забезпечують дохідність 10-12,5% річних з терміном окупності 8-10 років, тоді як класичні квартири — у середньому 6,4-9,4% річних з окупністю 10-15 років. Водночас апартаменти — це повністю керована модель: інвестор не займається пошуком орендарів чи сервісом, усе бере на себе керівна компанія. Це не просто вигідно, а й зручно», — зазначила Яна Кузнецова.

«Ми проаналізували, як змінився готельний ринок під впливом воєнного часу — і побачили цікаву трансформацію. Попит дедалі більше зміщується в бік тривалого проживання. У цьому контексті апарт-готелі стали природною відповіддю на запит часу — це гібрид житла й сервісу, який поєднує комфорт для гостя з високою прибутковістю та прозорим управлінням для інвестора. Ми бачимо, що інвестори готові вкладати в якість. Наприклад, у сегменті бізнес апартаменти продаються за $2020-2420/м², і вони мають стабільний попит. Це — індикатор довіри до формату й до професійного управління», — підкреслює Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group.

 

Читайте також