ID: 25660

17.02.22

Продаж бізнесу: продати бізнес та купити бізнес в Україні

Продаж діючої медичної ІТ-платформи

Продаж діючої групи IT-компаній у сфері «Медицина та Фармація». Група включає ряд медичних інформаційних порталів, медичних маркетплейсів з торгівлі медичною технікою

Розташування:

Україна

  • Галузь: ІТ та телекомунікації
  • Вид діяльності: Інформаційні технології та послуги
  • Продаж частки бізнесу: 100%

Опис бізнесу

Діюча IT-компанія володіє та керує рядом інтернет-сервісів та сайтів. Розробку сервісів було розпочато у 2010 році і триває до теперішнього часу. Сумарно тимчасові вкладення у розробку сервісів оцінюються близько 100 000 годин роботи IT-розробників.

Спеціалізація компанії:

  • торгівля медичним обладнанням, інструментами, меблями та витратними матеріалами;
  • розробка програмного забезпечення: конструктори сайтів медичних організацій усіх форм власності, практикуючих лікарів, фармацевтичних компаній, торгових компаній та спеціалізованих маркетплейсів;
  • рекламні та it-послуги в Інтернеті;
  • інформаційні сайти та профільні медичні ЗМІ.

Поточні показники відвідуваності:

Середня кількість переглядів ресурсів IT-компанії: статей, новин, каталогів медустанов України та лікарів – 180-190 тисяч на місяць.

Щомісяця всі ресурси та послуги IT-компанії мають близько 350 тис. переглядів.

Налагоджено технологічні процеси продажу та створення інформаційних та рекламних матеріалів в інтернеті, комунікацій у медичному середовищі України та зарубіжжя.

Діючі інтернет-ресурси та активи:

А) Два медичні інформаційно-рекламні портали:

  • міжнародна медична платформа (розробка з 2016 р., запуск готового продукту – 2021 р.)
  • медичний портал України (запуск 2011).

Б) Онлайн-маркетплейс з торгівлі медичним обладнанням, інструментарієм, меблями та витратними матеріалами. Понад 3000 доступних позицій. Включає:

  • маркетплейс;
  • інтернет магазин;
  • торговий майданчик на Prom.ua

У) YouTube-канал. Налічує близько 200 відеороликів у тематиках: навчання, медична техніка, виставки та заходи у медицині.

Г) Інші активи: база даних клієнтів та контактів (10 тис. e-mail-адрес). Включає дані клієнтів, клініки всіх форм власності, лікарі України, благодійні фонди.

Міжнародну медичну платформу визнано переможцем Національного конкурсу України «Ukraine Smart Awards» у номінації «Smart Med» найкращі it-продукти для медицини 2020 року.

 

Основний функціонал та вигоди

Ключовий актив IT-компанії – це міжнародна медична платформа, яка є SaaS-платформою. Платформа складається з 9 модулів / складових основного функціоналу:

  • модуль організації онлайн-торгівлі;
  • інформаційний модуль;
  • рекламний модуль;
  • 3 версії конструктора сайтів для медичної галузі;
  • 3 медичні реєстри: медустанови, лікарі та профільні компанії.

Ключова особливість та мета створення платформи – зібрати необхідний функціонал для клініки та лікаря в одному місці:

  • реклама та просування послуг в Інтернеті;
  • виконання законодавства України щодо оприлюднення актуальної інформації про медустанову в Інтернеті;
  • функціонал запису на прийом до лікаря;
  • організація закупівлі товарів медичного призначення: тендерні та конкурсні торги.

Основною особливістю медичної платформи є конструктор медичних сайтів, який повністю відповідає вимогам законодавства та стандартів України. Впроваджено вимоги Господарського кодексу України, наказів МОЗ України, інклюзивність (доступність контенту для людей з особливими потребами) тощо.

Вигоди можна поділити на три блоки:

  1. Комунікативні вигоди.

Метою може бути охоплення цільової медичної аудиторії та донесення своїх ідей на дві групи:

  • професійна аудиторія: медики;
  • користувачі: люди, які цікавляться лікуванням та здоров'ям – пацієнти.

Медична аудиторія складається з 10 тисяч е-адресатів: управління охорони здоров'я, клініки бюджетної та позабюджетної сфер, лікарі.

Новини та статті, які публікуються на інформаційних сервісах платформи, транслюються агрегатором новин Ukr.net. Середня відвідуваність розділів статті, новини – 120 тисяч відвідувачів на місяць.

  1. Торговельні комерційні вигоди.

Отримання стабільного потоку доходу від продажу та комплексного забезпечення медустанов медичним обладнанням, інвентарем, витратними матеріалами та меблями.

  1. Рекламно-інформаційні вигоди.

Отримання доходу від продажу підписок на послуги платформи: створення веб-сайтів на основі конструкторів медустанов, лікарів, торгуючих організацій та подальшої технічної підтримки (абонплата); рекламних та інформаційних послуг медичним, фармацевтичним та торговельним організаціям України та зарубіжжя. Реклама та просування власних товарів та послуг. Інформаційна співпраця з Міжнародною виставкою «Охорона здоров'я», Міжнародним медичним форумом, Міжнародною асоціацією медичного туризму, всеукраїнським інформаційним порталом Ukr.net (130+ млн. відвідувачів на місяць). Вихід на існуючі професійні медичні асоціації та заходи.

Ринок та маркетинг

Ринок сегмента "Медицина та Фармація" знаходиться в періоді активного розширення. Основними потужними факторами розширення ринку є:

А) умови пандемії коронавірусної інфекції;

Б) рішення уряду України щодо цифровізації галузі охорони здоров'я;

В) кардинальне реформування та зміна структури галузі охорони здоров'я;

Г) зміни системи фінансування медустанов та оплати праці медперсоналу.

Аудиторії потенційних клієнтів:

  • Ліцензіати медичної практики – понад 35 тисяч;
  • Медустанови та ФАПи – понад 12 тисяч;
  • Лікарі – понад 145 тисяч;
  • Торгові компанії (мед. обладнання та комплектуючі) – близько 5 тисяч;
  • Компанії медичного туризму в Україні та за кордоном;
  • Страхові компанії та медичні ассистанти.

Зусилля маркетингу спрямовано охоплення аудиторій потенційних клієнтів. Працює кол-центр, розсилаються комерційні пропозиції та договори. Менеджери рекламно-інформаційного відділу проводять переговори з клієнтами щодо укладення договорів на створення офіційних сайтів та технічну підтримку, інші рекламні послуги.

Ведуться переговори з ВНЗ України щодо впровадження медичних сервісів медичної платформи у навчальний процес як практична база. Медична платформа співпрацює з Кафедрою інформатики, інформаційних технологій та трансдисциплінарного навчання Національного університету охорони здоров'я України ім. П.Л. Шупика.

SWOT-аналіз

("S" - Сильні сторони; "W" - слабкі сторони; "О" - сприятливі можливості; "Т" - можливі труднощі)

"S" – сильна сторона проекту.

  1. Ємність та позитивна динаміка ринку
  2. Можливість легкого масштабування
  3. Проект повністю самоокупний

Повністю налагоджено всі бізнес-процеси:

  • клієнтська база, договори із партнерами;
  • 1С УТП інтегрована з сайтами та проводиться автоматизоване вивантаження товарів на маркетплейси та сервіси;
  • IP-телефонія;
  • договори з усіма великими постачальниками медичного обладнання в Україні;
  • договори з постійними покупцями та міжнародними благодійними фондами;
  • участь у тендерах ПРОЗОРО та внутрішніх конкурсах;
  • кваліфікований постачальник у ПРОЗОРРО-МАРКЕТі.

На 01.01.2022 р. реєстри платформи містять веб-сайтів і сторінок – 6735,

в тому числі:

Реєстр медустанов - 2180:

Тариф "ЛЮКС" з абонентською платою - 152;

Тариф "ПРОФІ" на версії з обмеженнями - 86;

Тариф "ВІЗИТКА" з адресними даними - 1942;

Реєстр лікарів - 4547:

Тариф "ЛЮКС" з абонентською платою - 4;

Тариф "ПРОФІ" на версії з обмеженнями - 21;

Тариф "ВІЗИТКА" з адресними даними - 4522;

Реєстр підприємств – 8.

"W" – слабкі сторони.

Один із напрямків IT-компанії – продаж медичної техніки. Проте слабкою стороною компанії є те, що це не основна сфера діяльності. Дохід від продажу за напрямом продажів медичної техніки потенційно міг би зрости у разі наявності своїх товарів чи об'єднання з постачальником широкої групи медичних товарів.

Активний продаж it-продуктів розпочато у другій половині 2021 року і командою менеджерів та колл-центру поки що не накопичено достатньо досвіду.

"О" – сприятливі можливості.

Сприятливий факт проведення медичної реформи в Україні, в результаті якої формується ринок медичних послуг. Бюджетні медичні установи та лікарі слідом за приватними стають автономними підприємствами та підприємцями. Під впливом ринкового середовища вони будуть змушені користуватись медичними сервісами в інтернеті. Ринок залучення клієнтів має різке зростання. Ліцензіатів з медичної практики в Україні налічується близько 35 000 та їх кількість зростає за рахунок створення нових клінік та ліцензування медичних працівників як фізосіб-підприємців.

Вкрай сприяє розвитку продуктів платформи вимоги статті 78 Господарського кодексу України, статті 6 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» від 19.11.92 р. № 2801-XII, наказів Міністерства охорони здоров'я України від 26.04.2017 № 2. 848 про обов'язкове оприлюднення інформації на сайтах медустанов. Найбільш легким та вигідним шляхом реалізації вимог законодавства для медичних установ є використання конструктора медичних сайтів існуючої платформи.

"Т" – можливі труднощі.

Політична та економічна нестійкість може розширити термін реалізації бізнес-плану розвитку. Перешкодити ж розвитку та впровадженню проекту практично дуже складно, оскільки тренд розвитку збігається із законодавчо закріпленими нормами діяльності медустанов та курсом на цифровізацію економіки та галузі охорони здоров'я України.

Команда

Зібрана та працює команда досвідчених фахівців.

Основні відділи:

  • торговий – 3 менеджери;
  • рекламно-інформаційний – 2 менеджери; ,
  • кол центр – 2 спеціалісти;
  • редакційний – 2 журналісти;
  • інформаційних технологій – 4 it-фахівці;
  • управління та бухгалтерія – 4 спеціалісти.

Розвиток бізнесу

  • Бізнес має надійну тенденцію зростання та отримання високого прибутку.
  • Момент швидкого розвитку є сприятливим у зв'язку із зростанням потреби у товарах та послугах компанії. Проведення медичної реформи в Україні та перехід медицини в простір інтернет сприяють розвитку у напрямі інформаційних технологій у медицині.
  • Електронна комерція зростатиме в найближчому майбутньому, а зростання попиту на медтехніку на тлі пандемії коронавірусної інфекції гарантує зростання прибутковості бізнесу.

Додаткова інформація про компанію надається за запитом:

+380977727292

 

 

Contacts

Зв'яжіться зі мною!