Американська компанія ZenBusiness вартістю $1,7 млрд працює на ринку вже понад 10 років. За цей час вона допомогла близько 17 млн клієнтів створювати бренди, запускати та керувати бізнесом.
ZenBusiness Американська компанія придбала 100% українського стартапу Logaster, Основну цінність для покупця під час угоди становили високі SEO-показники сайту, розмір його аудиторії та кількість якісних посилань. Метою угоди були також технології Logaster та IP, які будуть інкорпоровані у сервіси ZenBusiness.
За оцінками AIN.UA, вартість операції може становити кілька мільйонів доларів.
Онлайн-конструктор логотипів Logaster був запущений у 2012 році Олександром Олійником та Євгеном Касинським, які раніше мали бізнес із продажу обладнання для інтернет-провайдерів, а також займалися дизайном сайтів на WordPress.
За 2021-2022 рік у компанії було 32,5 млн відвідувачів та 1,35 млн реєстрацій. Компанія працювала на ринках України, США, Бразилії, Китаю, Мексики, Японії, Німеччини, Франції, Іспанії та інших країн.
Компанія була прибутковою майже всю історію свого існування. Але рано чи пізно через пандемію зарплати розробників в Україні почали зростати, і компанія наблизилася до того моменту, коли зростання прибутку нівелюється зростанням витрат. Засновники вирішили продати бізнес.