Мало кому з топ-гравців українського рітейлу вдалося хоча б утримати довоєнні показники, проте протилежна тенденція спостерігається в сегменті бюджетних магазинів формату "one dollar store".
Втрата доходів і невизначеність, принесена війною, зробила споживачів раціональнішими, бренди стали менш важливими. Особливо для людей, які переїхали подалі від зони активних бойових дій.
Мережа бюджетних магазинів «Аврора» зросла за військовий рік більш ніж удвічі, вона відкрила з нуля або відновила 125 магазинів, всього їх кількість досягла 880. 9 млрд. грн.
Мережа «Червоний маркет» збільшилася зі 107 до 170 магазинів. Мережа «Oneprice» на початок війни мала 55 магазинів, зараз 77. Мережа «Копієчка» відкрила два магазини, тепер має 310 торгових точок.
Деякі українські мережі мають плани виходу на ринки європейських країн і насамперед Румунії.
Нагадаємо, що 2021 року в мережу «Аврора» інвестував фонд Horizon Capital. Розмір частки та інвестицій не розкривають, але зазвичай Horizon купує до 20% акцій компаній.
В свою чергу, компанія InVenture представляє інтереси однієї з мереж бюджетних магазинів формату "one dollar store" в частині залучення стратегічного інвестора для активної експансії.