Президент корпорації «Біосфера» Андрій Здесенко повідомив про продаж лінії з виробництва підгузків через прогнози зниження народжуваності. За його словами, цю лінію придбала партнерська компанія із Тернополя. У подальшому "Біосфера" залишиться дистриб'ютором продукції товарів для дітей, але не виробником підгузків.
Тим часом корпорація "Біосфера" зосередиться на виробництві чаю. Корпорація на початку 2024 року вивела на український ринок чай під торговою маркою Graff та планує далі розвиватися у цьому напрямі.
"Зараз ринок чаю в Україні на рівні 7 млрд грн. Він скорочуватиметься, думаю, до 6-6,5 млрд грн. Наша мета - це 20% ринку через три роки. До кінця року наш таргет - 5% ринку", - сказав Андрій ЗДЕСЕНКО.
Крім того, корпорація "Біосфера" планує інвестувати €1 млн у придбання газотурбінної установки потужністю 1,5 МВт, яка забезпечуватиме електроенергією українські підприємства корпорації.
Зараз «Біосфера» вже має власні системи сонячної енергії (СЕС) на Західній Україні і планує в майбутньому встановлювати нові для виробництв у Дніпрі та Фастові.
«Біосфера», заснована у 1997 році, випускає на трьох заводах в Україні та одному в Естонії товари для кухні та вбирання, а також гігієнічну продукцію. Найвідоміші торгові марки - "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Bambik та інші. Щомісячний обсяг виробництва складає 8,5 млн сміттєвих пакетів, 10 млн вологих серветок, 4 млн губок та 1,4 млн ватних паличок.
Потужності компанії представлені чотирма заводами у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі та логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м.
Спільно з французьким Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції. У 2022 році компанія придбала австрійську торгову марку Alufix.