Французька Carrefour може розгялнути покупку мережі Сільпо та АТБ в Україні

Французька Carrefour може розгялнути покупку мережі Сільпо та АТБ в Україні

Великий французький рітейлер Carrefour, який оперує в 40 країнах світу, може вийти на ринок України шляхом поглинання однієї з рітейл мереж АТБ або Сільпо.

Друга за величиною у світі французька мережа продуктових гіпермаркетів французька Carrefour веде переговори щодо купівлі контрольного пакету акцій мережі супермаркетів «АТБ» чи «Сільпо» в Україні. Про це повідомили наближені до угоди інвестбанкіри.

«Carrefour веде переговори про купівлю контрольного пакета акцією в одній з мережі, при цьому покупець матиме опціон викупу частки, що залишилася, через два-три роки після угоди.  Після входження інвестора в капітал передбачається агресивна політика мережі щодо масштабування за рахунок франчайзингового співробітництва, а також плануються інвестиції в розвиток напряму онлайн-продажу продуктів харчування», зазначає джерело.

Капіталізація АТБ може становити близько $3,5-4 млрд., а Сільпо – $2,5-3 млрд.

Як відомо, стратегія Carrefour на 2024-2030 рр. передбачає активну експансію ритейл групи на ринки країн Східної Європи. Так, у жовтні 2023 року Carrefour придбала 19 магазинів Cora в Румунії. Сьогодні французька міжнародна роздрібна мережа Carrefour управляє кількома форматами магазинів у Румунії під брендами Carrefour Contact, Carrefour Express та Carrefour Market. Всього Carrefour має 343 магазини у Румунії.

Всього Carrefour має 12 000 магазинів, розташованих у Європі, Бразилії, Аргентині, Північній Африці та Азії, що працюють під різними брендами, у тому числі гіпермаркети Carrefour, супермаркети Carrefour Market, невеликі магазини Shopi та Marché Plus, дешеві Dia, Ed, магазини cash-and-сarry Promocash.

Оборот Carrefour за 2023 рік склав 84,9 млрд євро. Загальна кількість персоналу становить понад 400 000 співробітників.

Наприкінці 90-х, Carrefour здійснила два ключових придбання, які зробили компанію найбільшим у Європі та другим в світі за величиною рітейлером. Спочатку французи придбали решту акцій «Modernes SA» за $3 млрд., приєднавши до своєї мережі понад 790 торгових точок під брендами Stoc, Comod та Marché Plus. Згодом Carrefour зробила пропозицію у $16,5 млрд. своєму конкуренту Promodès SA. Ця угода M&A зробила партнерів найбільшим рітейлером в Європі та другим за величиною в світі, це також дало йому конкурентну перевагу над Wal-Mart Stores Inc., американським гігантом, який шукав велику мережу для поглинання з метою виходу на європейський ринок.

Даний інформаційний привід є першоквітневим жартом, бажаємо гарного настрою всім нашим читачам.

Читайте також