Український холдинг !FEST оголосив про плани разом із польськими партнерами-франчайзі відкрити у травні 2024 року перший заклад «Реберні» за кордоном – у Лодзь у Польщі.
Загальна площа «Реберні» у Лодзі становитиме близько 1000 кв. м разом із літньою терасою.
!FEST вже має досвід зі своїми польськими партнерами щодо розвитку франшизи бренду «П'яна вишня» за межами України.
"Ми досить довго обирали приміщення, і сподіваємось, що перша «Реберня» за межами України буде ще одним позитивним кейсом у розповсюдженні наших проєктів за кордон", - розповів керівник PR-відділу !FEST Тарас Маселко.
Компанія вирішила залишити назву закладу, але адаптувала логотип для нового закордонного ринку. Польська "Реберня" працюватиме під вивіскою Rebernia. Ribs & craft beer. "Оскільки роки роботи підтвердили відмінне поєднання ребер на грилі з крафтовим пивом", - розповів Маселко.
Зазначається, що «Реберня» є моноформатом, де основна страва закладу – це ребра на грилі, а решта формується довкола цього основного продукту. Ті продукти, які створюють ідентичність «Реберні», постачатимуть зі Львова. А така сировина, як м'ясо, овочі, звичні складові для приготування страв будуть використовуватись і від місцевих постачальників.
Тарас Маселко додав, що вихід із новим проєктом на іноземні ринки – це завжди більший ризик, але для українських продуктів польський ринок є відносно теплим. Зокрема тому, що бренди, створені у Львові, вже мають певну впізнаваність на території Польщі завдяки активному туризму у попередні роки.