Співзасновник Glovo Саша Мішо розповів, що з 2018 року в ринок України інвестовано €80 млн.
Саша Мішо зазначив, що незважаючи на повномасштабне вторгнення, українському офісу Glovo вдалося збільшити виторг, кількість замовлень та час доставки.
Так, у низці міст обсяг замовлень навіть зріс у два-три рази порівняно з довоєнним рівнем, зокрема у Хмельницькому замовлення зросли на 318%, у Вінниці – майже на 300%, у Тернополі – на 275%, у Рівному, Івано- Франківську та Луцьку – майже на 250%, у Чернівцях – на 200%.
За словами співзасновника Glovo, український офіс вийшов на самоокупність, якщо не зважати на підтримку головного офісу у вигляді інженерів, інфраструктури тощо.
За кількістю замовлень український офіс є п'ятим серед 25 країн, де працює сервіс.
Як тільки почалася масштабна війна в Україні, сервіс доставки Glovo припинив усі операції на українському ринку, але вже з березня відновив їх за порадою українського офісу. Це було правильне рішення, оскільки навіть на тлі війни українська частина бізнесу вийшла на самоокупність.