Стало відомо, що міжнародне маркетингове агентство Belkins інвестувало у компанію Gigradar, яка допомагає бізнесам знаходити клієнтів через фріланс-біржу Upwork.
Gigradar є лідгеном SaaS, що автоматизує залучення клієнтів через фріланс-біржі за допомогою унікальної технології на базі штучного інтелекту. Бета-версія продукту з'явилася наприкінці 2021 року, а вже на початку 2022 року Belkins приєдналися до проєкту як адвайзери.
Вадим Овчаренко, засновник Gigradar та Scalifier: «Наша місія – допомогти бізнесам скоротити витрати на залучення нових клієнтів та збільшити ефективність їхніх маркетингових зусиль до 10 разів завдяки нетрадиційним каналам пошуку лідів».
Belkins та Gigradar відбудовують та налагоджують процеси, готуються масштабуватись та планують нові раунди інвестицій для розвитку продукту.
Belkins була заснована Владиславом Подоляком та Михайлом Максимовим у 2017 році і з того часу допомагає компаніям зі США та Європи знаходити клієнтів, виходити на нові ринки та нарощувати обсяги продажів.
Окрім сервісного спрямування команда створює власні технологічні продукти. У 2021 році вони першими використали штучний інтелект, щоб покращити показники доставки електронних листів. Розроблену ними імейл-платформу Folderly користують понад 150 компаній у США та Європі.