Як передає видання VentureBeat, маркетплейс цифрового одягу DressX, заснований українками Дар'єю Шаповаловою та Наталією Моденовою, залучив новий раунд інвестицій обсягом $15 млн. У раунді взяли участь такі інвестори, як Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao, а очолила раунд європейська інвестиційна компанія Greenfield.
З урахуванням цього раунду загальний обсяг залучених платформою DressX інвестицій сягнув $19 млн.
Цифрова платформа та NFT-маркетплейс для торгівлі цифровим одягом DressX була заснована у 2020 році. Штаб-квартира стартапу знаходиться в США. Засновниці стартапу – колишні киянки, які були одними з ініціаторів популярного у 2010-х Тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.
Платформа DressX пропонує понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів та під власним брендом. Цей одяг покупець може «вдягнути» у доповненій реальності, під час відеодзвінків, а також у метавсесвітах Decentraland та Ready Player Me. Стартап також продає цифровий одяг на платформах Roblox, Zepeto та планує інтеграцію зі Snapchat.
Нові інвестиції команда DressX має намір направити на масштабування товару.