Маркетплейс цифрового одягу двох українок DressX отримав $15 млн інвестицій

Маркетплейс цифрового одягу двох українок DressX отримав $15 млн інвестицій

Крім лід інвестора, компанії Greenfield, у раунді взяли участь Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao

Як передає видання VentureBeat, маркетплейс цифрового одягу DressX, заснований українками Дар'єю Шаповаловою та Наталією Моденовою, залучив новий раунд інвестицій обсягом $15 млн. У раунді взяли участь такі інвестори, як Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao, а очолила раунд європейська інвестиційна компанія Greenfield.

З урахуванням цього раунду загальний обсяг залучених платформою DressX інвестицій сягнув $19 млн.

Цифрова платформа та NFT-маркетплейс для торгівлі цифровим одягом DressX була заснована у 2020 році. Штаб-квартира стартапу знаходиться в США. Засновниці стартапу – колишні киянки, які були одними з ініціаторів популярного у 2010-х Тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.

Платформа DressX пропонує понад 3500 одиниць цифрового одягу від відомих дизайнерів та під власним брендом. Цей одяг покупець може «вдягнути» у доповненій реальності, під час відеодзвінків, а також у метавсесвітах Decentraland та Ready Player Me. Стартап також продає цифровий одяг на платформах Roblox, Zepeto та планує інтеграцію зі Snapchat.

Нові інвестиції команда DressX має намір направити на масштабування товару.

Читайте також