Український медіааналітичний стартап Osavul залучив $3 млн від трьох фондів

Український медіааналітичний стартап Osavul залучив $3 млн від трьох фондів

Стартап Osavul у сфері медіааналітики з використанням штучного інтелекту залучив інвестиції від німецького венчурного фонду 42CAP та українських u.ventures та SMRK

У стартапі Osavul зазначили, що їхня розробка допомагає аналізувати сотні повідомлень та публікацій у соцмережах та виділяти організовані кампанії. Продукт компанії використовує РНБО та Міноборони. Також компанія брала участь у спільному дослідженні НАТО.

Генеральний партнер німецького венчурного фонду 42CAP, який став основним інвестором раунду, Алекс Майєр заявив, що стартап прагне масштабуватись на ринок США та надати нові можливості для бізнес-сектору.

Іншими інвесторами раунду стали: українські фонди u.ventures та SMRK. Раніше SMRK вже інвестував $1 млн у стартап.

Партнер SMRK Влад Тисленко, у свою чергу, додав, що фонд спостерігає значну динаміку зростання стартапу та здатність до подальшого масштабування.

Osavul, який вже має близько 500 користувачів та клієнтів, направить отримані інвестиції на вихід на нові ринки, зокрема США та ЄС. Також компанія планує розширити свою присутність у сегменті B2B та удосконалити алгоритми ШІ.

Оцінка компанії за підсумками раунду не розголошується. За оцінками принципала фонду SMOK та голови правління Techosystem Олександра Яценка, вона може становити $15-25 млн.

Osavul заснували колишні однокурсники та бізнес-партнери Дмитро Білаш та Дмитро Плешаков. Перший їхній софт виявляє наративи у повідомленнях із соцмереж та спільнот на кшталт публічних груп у месенджерах. Другий – аналізує публічні сторінки користувачів, шукає ботів та визначає, чи діють вони скоординовано.

Читайте також