Український сервіс AirSlate залучив $51,5 млн і став єдинорогом

Український сервіс AirSlate залучив $51,5 млн і став єдинорогом

Сервіс автоматизації робочих процесів AirSlate збільшив свою оцінку до $1 млрд і став четвертим українським єдинорогом після People.ai, GitLab та Grammarly.

Стартап AirSlate (колишній PDFfiller) залучив новий інвестиційний раунд.

Обсяг раунду становив $51,5 млн, внаслідок чого компанія отримала звання «єдинорога». Це один із небагатьох українських стартапів, який має таку високу оцінку.

Інвесторами раунду виступили американський фонд G Squared та новостворений інвестиційний фонд компанії UiPath – UiPath Ventures.

Слід зазначити, що UiPath має схожий бізнес. AirSlate – займається створенням роботизованого програмного забезпечення для автоматизації бізнес-процесів, це хмарна система, яка окрім роботи з PDF поєднує можливості електронного підпису, погодження контрактів, роботу з веб-формами та автоматизовану роботу бізнес-процесів.

Попередні раунди стартапу AirSlate: $30 млн від General Catalyst та Horizon Capital у 2019 році та $50 млн боргового фінансування від американського Silicon Valley Bank. Для місцевого інвестфонду угода більш ніж успішна: як зазначив один із учасників ринку, Horizon Capital зробив не менш як «п'ять іксів». І це далеко не кінець, оскільки компанія продовжує активно зростати.

AirSlate заснував у Бостоні у 2008 році українець, ІТ-підприємець Вадим Ясиновський. Раніше стартап називався PDF Filler і спочатку працював із PDF-документами. Пізніше до проекту приєднався Борис Шахнович, який переїхав із Москви до США у 90-х.

AirSlate має 100 млн користувачів та понад 900 000 клієнтів.

Читайте також