Андрій Луцький – співвласник будівельної компанії "Благо", що є одним з найбільших девелоперів в м. Івано-Франківськ. Заснована у 2007 році компанія ТОВ "Компанія Благо" має двох бенефіціарів – Андрій Луцький та Іван Криховецький. Окрім будівельного бізнесу, партнери ведуть наукову та викладацьку діяльність в івано-франківському приватному університеті Короля Данила, заснованому батьком Луцького.
ТОВ "Львівінвестактив" із статуним капіталом у 1 000 грн створене у лютому 2023 року, його єдиним беніфіциарним власником є корпоративний інвестиційний фонд "ХАЙФ" розміром у 130 млн грн.
З 1 липня 2023 року до 27 жовтня 2023 року інвестор, який інвестував у компанію 82 млн грн, зумів погасити усі визнані судом борги ЛАЗ на суму 178,65 млн грн (зокрема 86,8 млн грн перед Укрексімбанком). Після цього в грудні 2023 року ТОВ "Львівінвестактив" стала мажоритарним власником ЛАЗ, його частка становила 57,58%.
Після погашення боргів та зміни власника суди у Києві та Львові зняли арешт з нерухомості ЛАЗ:
- 23 лютого Личаківський районний суд Львова скасував арешт ливарного цеху ЛАЗ на вул. Стрийська, 45, у справі Державної фіскальної служби;
- 5 березня Печерський районний суд Києва скасував арешт 30 об'єктів нерухомості ЛАЗ на вул. Стрийська, 45, у справі Державної податкової служби.
Далі, згідно з планом санації, має бути створена нова юридична особа, у статутний капітал якої увійде нерухомість ЛАЗ та додаткові гроші від Львівінвестактиву, необхідні для погашення боргів ЛАЗ, про які стало відомо в процесі санації.
Нагадаємо, що Львівський автобусний завод (ЛАЗ) приватизували у 2001 році, понад 70% акцій підприємства викупило пов'язане із росіянином Ігорем Чуркіним ТзОВ "Сіл-Авто". Після приватизації завод почав занепадати: на ньому почалися масові скорочення, затримки зарплат, а згодом – розпродаж майна. Завод продовжував роботу, але значно зменшив масштаби виробництва.
Через конфлікт з місцевою владою Ігор Чуркін збирався перенести виробництво зі Львова у Дніпропетровську область, і у жовтні 2014 року ЛАЗ остаточно зупинився. У 2015 році прокуратура Львівської області відкрила кримінальне провадження за фактом незаконного заволодіння майном ЛАЗ, а у Верховній Раді з'явилися ініціативи націоналізації заводу.
З 2020 року перереєстроване у Кам'янському ТОВ "Львівські автобусні заводи" перебувало у стані банкрутства.
Ситуація змінилася у квітні 2023 року, коли Господарський суд Дніпропетровської області затвердив план санації ЛАЗ. Він передбачав залучення нового інвестора ТОВ "Львівінвестактив" і виключення зі складу власників двох ліквідованих компаній, які не мали правонаступників, – Сіті Транспорт Констракшн Інвестментс ЛТД (її частка — 33,33%) і Євротрак Технолоджіс Лімітед (з часткою — 33,33%).
Проти Чуркіна в Україні розслідують дві кримінальні справи. 2022 року Чуркіну повідомили про підозру в обмані поліції з метою блокування продажу майна збанкрутілого заводу. 2023 року Чуркін отримав другу підозру – йому інкримінують заволодіння майном ЗАТ "Завод комунального транспорту" (колишній ВАТ "Львівський автомобільний завод") на суму понад 367 млн грн.