Alibaba Group Holding Ltd. вклала $845 млн в Lazada, свій роздрібний онлайн-бізнес у Південно-Східній Азії, який стикається з конкуренцією, що посилюється з боку таких компаній, як Sea Ltd. та Amazon.com Inc.
Вливання капіталу, розкрите у звіті регулюючих органів Сінгапуру в середу, збільшує загальну суму, яку Alibaba інвестувала в підрозділ, до кількох мільярдів доларів, відколи вона отримала контроль над бізнесом у 2016 році. Представники Alibaba та Lazada не відповіли на запити про коментарі.
Китайський технологічний гігант Alibaba ділиться на шість частин, щоб стимулювати зростання різних напрямків бізнесу, включаючи електронну комерцію, логістику та хмарні технології.
У 2022 році Alibaba обговорювала залучення не менше $1 млрд для Lazada, перш ніж скасувати переговори з потенційними інвесторами, коли переговори щодо її оцінки зайшли в глухий кут. Він був спрямований на забезпечення фінансування як попередника спін-оффа. З того часу Alibaba призупинила збір коштів і натомість вклала в компанію додаткові кошти.