Продаж знаменує собою подальше прискорення реструктуризації Alibaba після того, як минулого року група розділилася на шість бізнес-підрозділів у ході найбільшої в її історії реорганізації та згодом оголосила про низку перестановок у вищому керівництві.
Складне споживче середовище в Китаї чинило тиск на всіх роздрібних торговців та платформи електронної комерції.
"Я думаю, що в короткостроковій перспективі Alibaba просто не вистачить уваги, щоб займатися офлайн-рітейлом і робити це добре", - сказав Цзянгань Лі, засновник і генеральний директор Momentum Works, венчурної та аналітичної компанії.
У вівторок Alibaba заявила, що продасть Intime консорціуму, до складу якого увійдуть Youngor Fashion і члени управлінської команди Intime, за $1,02 млрд. за умови отримання звичайних дозволів регулюючих органів.
У 2017 році Alibaba придбала Intime за $2,6 млрд. з метою розширення свого бізнесу в сегменті традиційної роздрібної торгівлі. Наразі Alibaba володіє 99% акцій цього бізнесу.