AliExpress International і Gmarket створюють спільне підприємство з часткою 50/50, згідно з біржовим звітом E-Mart. Компанії планують зробити подальші інвестиції у СП, якому належатиме 100% Gmarket.
Акції E-Mart зросли на 5,5% у Сеулі, що дало компанії ринкову вартість у $1,4 млрд. Акції Alibaba, що котируються на Гонконзькій біржі, зросли приблизно на 11% цього року, що оцінило фірму більш як у $200 млрд.
Угода допоможе компаніям конкурувати з місцевими компаніями, включаючи Naver Corp. та Coupang Inc. Цього місяця споживча довіра в Південній Кореї впала найсильніше з моменту спалаху COVID-19 через політичні потрясіння, викликані оголошенням президентом Юн Сок Йолем військового стану та його імпічментом.
Alibaba прагне розширити свою міжнародну присутність, щоб компенсувати повільніше зростання у своєму основному китайському бізнесі електронної комерції.
Колись Alibaba була домінуючим гравцем на ринку електронної комерції в Китаї, але зараз їй доводиться боротися за зростання в умовах конкуренції з боку таких конкурентів, як PDD Holdings Inc. та ByteDance Ltd.
В даний час Alibaba під керівництвом Цзян Фаня інтегрує свої внутрішні та міжнародні операції у сфері електронної комерції та постійно розпродає активи, які не вважає за необхідне.
E-Mart розширює свій бізнес електронної комерції як органічно, і за рахунок придбань. У 2021 році компанія придбала контрольний пакет акцій південнокорейського онлайн-майданчику eBay Inc. приблизно за $3 млрд, розширивши свою клієнтську базу у таких категоріях, як продукти харчування та товари загального призначення.