Компанія Amazon очікує, що ці витрати призведуть до підвищення середньої заробітної плати водіїв, які керують фургонами під брендом Amazon, але технічно працюють на незалежні компанії, які Amazon називає Delivery Service Partners майже до $22 на годину, що на 7% більше, ніж роком раніше.
Підрядники та їхні команди «докладають усіх зусиль, щоб дбати про клієнтів Amazon, і саме тому ми хочемо підтримати DSP, зробивши наші найбільші на сьогодні інвестиції», - заявила Беріл Томай, віце-президент Amazon.
Amazon має тенденцію щорічно оголошувати про збільшення видатків на програму. Додаткові $2,1 млрд будуть витрачені в США та Канаді у 2025 році.
Модель контрактної доставки компанії, яка схожа на ту, що використовує FedEx Corp., розкритикувалася з боку трудових груп, які стверджують, що вона допомагає компанії ухилятися від відповідальності за водіїв. Декілька посадовців Національної ради з трудових відносин стверджували, що Amazon є співробітником водіїв DSP, які подали позови проти компанії. Компанії з субпідрядної доставки також знаходяться в центрі уваги зусиль щодо організації Міжнародного братства водіїв вантажівок, яке пообіцяло об'єднати працівників Amazon у профспілку.
Нещодавно Amazon розширила варіант своєї програми контрактної доставки, у рамках якої водії-контрактники доставляють невеликі партії посилок у автомобілях Kia Souls, а не у великих вантажних фургонах.