BC Partners придбає маркетингову фірму Madison Logic вартістю близько $750 млн

BC Partners придбає маркетингову фірму Madison Logic вартістю близько $750 млн

Приватна інвестиційна компанія погодилася придбати контрольний пакет акцій постачальника послуг цифрового маркетингу для бізнесу

Умови угоди не розголошуються, але обізнане джерело видання Reuters повідомило, що угода оцінила Madison Logic приблизно у $750 млн.

BC Partners купує Madison Logic у Clarion Capital Partners, нью-йоркської приватної інвестиційної компанії, яка купила компанію у 2016 році.

Clarion, а також керівники Madison Logic, включаючи генерального директора Тома О'Регана та співзасновників Він Терка та Еріка Метліка, залишаться міноритарними акціонерами компанії після придбання BC Partners.

Madison Logic допомагає компаніям за допомогою цифрового маркетингу орієнтувати корпоративних клієнтів збільшення продажів. Нью-Йоркська компанія була заснована в 2005 році і має близько 250 клієнтів, включаючи Amazon, власника Google Alphabet Inc, Adobe Inc, Microsoft Inc та власника Facebook Meta Platforms Inc.

Витрати на цифровий маркетинг компаніями становлять невелику, але дедалі більшу частину ринку цифрової реклами США, обсяг якого становить майже $300 млрд.

«У цифровому маркетингу Madison Logic зосереджена на сегменті «бізнес для бізнесу», який зазвичай менш схильний до впливу рецесії, ніж сегмент «бізнес для клієнта», — сказав в інтерв'ю голова BC Partners Реймонд Свідер.

«Ми вважаємо, що Madison Logic має можливості для подальшого органічного зростання; вони можуть продовжувати розширюватися за межі існуючих технологічних клієнтів в інші вертикалі, такі як охорона здоров'я та промисловість», - додав Свідер.

Компанія BC Partners, що базується в Лондоні, управляє активами на суму понад $41 млрд у сферах охорони здоров'я, технологій, фінансових послуг у Європі та Північній Америці.

Читайте також