Виробник спортивних товарів Nike зберігає за собою лідерство серед брендів одягу у світі з 2015 року, коли вийшов перший звіт цієї категорії товарів від компанії Brand Finance.
За рік вартість бренду Nike знизилася на 5,6% і тепер оцінюється у $31,3 млрд.
Слідом за ним у рейтингу йде французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла одразу на 12,2% і становить $26,29 млрд.
На третьому рядку опинився інший люксовий бренд із Франції – Chanel, який продемонстрував впевнене зростання у 27%, до $19,39 млрд, і потіснив у списку Gucci.
Brand Finance відзначили бренд пухового одягу Bosideng з Китаю, який зміг вийти на європейський ринок і добре себе зарекомендувати. Зараз цей бренд із оцінкою в $1,9 млрд знаходиться на 47 місці рейтингу, але він має, на думку експертів, великий потенціал.
Найдинамічніший бренд належить французькому дому моди Celine: за рік його вартість зросла на 51%, до $2,9 млрд. Автори звіту пов'язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов у компанію у 2018 році після 16 років роботи у Christian Dior та Yves Saint Laurent.
Укладачі рейтингу також відзначають складнощі, з якими зіткнулися багато найбільших брендів класу "люкс", у тому числі через зростання популярності спортивного одягу.