Інформаційно-аналітична фірма Ascential заявила в понеділок, що продасть свої підрозділи цифрової комерції та споживчих досліджень за загальну вартість підприємства £1,4 млрд, оскільки британська компанія зосередиться на своєму бізнесі з організації заходів.
Компанія Ascential, зареєстрована на лондонській біржі, заявила, що має намір розподілити серед акціонерів близько £850 млн після завершення угод.
Бізнес цифрової комерції буде продано зареєстрованій у США Omnicom Group за $900 млн.
Підрозділ споживчих досліджень WGSN буде продано Wind UK Bidco 3 Ltd, компанії, створеної фондами, консультованими приватною інвестиційною компанією Apax Partners, за £700 млн.
Ascential заявила, що її генеральний директор Дункан Пейнтер приєднається до Omnicom, щоб взяти на себе нову роль керівника Flywheel Digital, нещодавно створеної частини американської компанії, яка управлятиме бізнесом цифрової комерції.
Продаж активів WGSN є частиною плану поділу, оголошеного у січні, який спочатку включав поділ та лістинг її активів цифрової комерції у США.
Ascential також зазначила, що компанія з управління медіа Hudson MX розпочала продаж свого бізнесу Hudson, у якому Ascential володіє 36,5% акцій.