Carlyle Group Inc. погодилася продати всю свою частку у китайському підрозділі McDonald's Corp. оператору мережі закусочних приблизно за $1,8 млрд, отримавши 6,7-кратний прибуток у результаті одного з найкращих виходів інвестиційного гіганта з азіатської країни.
За словами людей, знайомих із ситуацією, пропозиція McDonald's про покупку частки Carlyle перевершила попередній план продажу. Спочатку Carlyle планував продати частину своєї 28%-ї частки разом з часткою Trustar Capital, підрозділи прямих інвестицій Citic, в угоді на суму $4 млрд.
Згідно з заявою, опублікованою в понеділок, компанія McDonald's, що базується в Чикаго, збільшить свою частку в китайському бізнесі з 20% до 48% у рамках угоди. Citic Consortium, китайський конгломерат, як і раніше, матиме 52%.
Китай став другим за величиною ринком McDonald's: з 2017 року мережа подвоїла кількість своїх закладів до понад 5500. Метою є відкриття понад 10 тис. ресторанів до 2028 року.
Фірма впровадила безконтактний прийом та доставку біг-маків, картоплі фрі та інших позицій меню по всьому Китаю, і послуги доставки в країні продовжували зростати навіть під час карантину Covid.
У 2017 році McDonald's продав близько 80% своїх підприємств у Китаї та Гонконгу приблизно за $1,7 млрд, оцінюючи бізнес у $2,08 млрд.