E-commerce компанія Naver придбає американську платформу у сфері моди за $1,2 млрд

E-commerce компанія Naver придбає американську платформу у сфері моди за $1,2 млрд

Південнокорейська компанія електронної комерції Naver Corp оголосила про покупку американської платформи з перепродажу модного одягу

Південнокорейська компанія електронної комерції Naver Corp оголосила про купівлю американської платформи з перепродажу модного одягу Poshmark Inc за $1,2 млрд, але інвестори засумнівалися у термінах її найбільшого придбання на тлі сповільнення економіки та призвели до падіння її акцій.

Naver, яка також є провідною пошуковою системою Південної Кореї, заплатить $17,90 готівкою за кожну акцію Poshmark і придбає всі свої акції в обігу в рамках виходу на ринок електронної комерції США.

Poshmark — найбільша у Північній Америці платформа для взаємодії зі споживачами у сфері моди, із 80 мільйонами зареєстрованих користувачів, як заявили керівники Naver.

Угода об'єднає торгову платформу Poshmark з технологією Naver, за якою підуть такі технології, як розпізнавання зображень та штучний інтелект, йдеться у заяві двох компаній.

За даними Activate Consulting, очікується, що ринок онлайн-комерції модного одягу в США, що оцінюється в $80 млрд, зростатиме на 20% на рік до $130 млрд до 2025 року.

Вартість Poshmark складає близько $1,2 млрд. За словами представника Naver, включаючи винагороду за кошти Poshmark, загальний обсяг інвестицій Naver становить $1,6 млрд.

Акції Poshmark підскочили на 14% до $17,8 після закриття торгів у понеділок.

Читайте також