Estée Lauder заплатить близько $2,3 млрд за бренд і всю його інтелектуальну власність за рахунок коштів, боргу та $300 млн у вигляді відкладених платежів, а $250 млн надійде від виробника очок Marcolin SpA за продовження ліцензії з Tom Ford.
Tom Ford також продовжить свою довгострокову ліцензію на чоловічий та жіночий одяг, аксесуари та аналогічні товари існуючому партнеру Ermenegildo Zegna NV на 20 років. Угода передбачає автоматичне продовження на 10 років при досягненні мінімальних умов продуктивності.
Керівники Estée Lauder заявили, що існуюча ліцензійна угода з Томом Фордом приносить компанії майже $1 млрд доходу на рік і що термін дії угоди спливає 2030 року.
Генеральний директор Estée Lauder Фабриціо Фреда заявив, що це придбання «зміцнить наші плани розвитку Tom Ford Beauty». «Це також допоможе надати імпульс нашому розвитку в перспективній категорії розкішної краси в довгостроковій перспективі».
Згідно з веб-сайтом бренду, Tom Ford продає аромати у флаконах ємністю 100 мл за ціною $550.
Рішення Estée Lauder інвестувати в парфумерію пов'язане з тим, що ринок має розширитися і досягти розміру майже $48 млрд до 2027 року порівняно з оцінкою $33,5 млрд минулого року, згідно з дослідженням ринку IMARC Group.
Крім того, американська компанія намагається скоротити розрив із конкурентом L'Oreal SA, у якого більше дизайнерських люксових косметичних брендів, включаючи Yves Saint Laurent, Prada та Valentino. Це дало французькій компанії перевагу перед Estée Lauder у цьому секторі, особливо у Китаї, на найважливішому ринку.
Том Форд, уродженець Остіна, штат Техас, заснував свою однойменну компанію у 2005 році, через рік після відходу з Gucci, яку він відродив за десять років роботи креативним директором.