Материнська компанія бренду Coach, холдинг Tapestry, придбає Capri Holdings, власника Michael Kors, створивши центр моди в США, щоб кинути виклик більшим європейським конкурентам за велику частку світового ринку предметів розкоші.
Американські виробники предметів розкоші постійно відстають від своїх європейських конкурентів за масштабами, що обмежує їхні можливості. Компанія LVMH, зареєстрована на паризькій біржі, володіє 75 брендами, у тому числі американською ювелірною компанією Tiffany та модними брендами Louis Vuitton та Dior.
Угода Tapestry та Capri Holdings об'єднає під одним дахом більш доступні люксові бренди Tapestry Kate Spade, Stuart Weitzman та бренди Jimmy Choo та Versace Capri.
"Масштаб здається все більш важливим у сфері розкоші, враховуючи ресурси, які великі конгломерати можуть вкладати в розвиток своїх невеликих брендів", - сказала аналітик Morningstar Олена Соколова.
Об'єднана компанія заробила понад $12 млрд у світовому річному обсязі продажів у попередньому фінансовому році. Це можна порівняти з $87 млрд, отриманими LVMH минулого року, і приблизно $23 млрд, отриманими іншим європейським конкурентом Kering.