Індійська приватна інвестиційна компанія ChrysCapital купує акції Lenskart на суму $100 млн за допомогою як первинних, так і вторинних угод. Нові інвестиції пішли за cлідом за оголошенням Інвестиційного управління Абу-Дабі про плани інвестувати $500 млн у Lenskart. Ці інвестиції, як і вливання капіталу ChrysCapital, є продовженням торішнього раунду.
«ChrysCapital — один із найшанованіших індійських акціонерів, і для мене велика честь мати їх у нашій компанії. Захворюваність на міопію швидко зростає в усьому світі, особливо в Азії, включаючи Індію, з великими невирішеними проблемами доступності та обізнаності. Ми вважаємо, що за допомогою технологій, орієнтованості на клієнта та великих інвестицій у ланцюжок постачання та таланти ми можемо викорінити проблему корекції зору», — заявив Пейуш Бансал, засновник та виконавчий директор Lenskart.
12-річний індійський стартап з виробництва окулярів, серед спонсорів якого є SoftBank та Alpha Wave Global, продає окуляри, сонцезахисні окуляри, контактні лінзи та інші аксесуари для окулярів. Він став одним із найбільших гравців ринку очок в Індії, підірвавши конкуренцію, пропонуючи очки преміум-класу за доступними цінами.
Стартап, який в даний час працює в Індії, Південно-Східній Азії та на Близькому Сході, продає свою продукцію для очей через Інтернет та через більш ніж 2000 магазинів, три чверті з яких знаходяться в Індії. Стартап відкриває понад сім магазинів на тиждень і планує виробити 20 млн пар очок наступного року.
«ChrysCapital рада підтримати сильну управлінську команду, орієнтовану на виконання, яка встановила домінуюче положення на ринку в сегменті очок. Компанія Lenskart відіграла важливу роль у розвитку цього ринку завдяки своїй непохитній прихильності до виняткового задоволення потреб клієнтів, доступності та надійності. З придбанням Owndays у Lenskart з'явилася можливість розширити свою діяльність у більш ніж 10 азіатських країнах на додаток до вже великого індійського ринку», - заявив Раджив Батра, старший віце-президент ChrysCapital.