Індійський онлайн-магазин Udaan залучив $340 млн напередодні IPO

Індійський онлайн-магазин Udaan залучив $340 млн напередодні IPO

Стартап інвестує кошти в ланцюжок поставок та партнерство з постачальниками

Індійська фірма електронної комерції Udaan залучила $340 млн для зміцнення свого ланцюжка постачання та розширення партнерських відносин з постачальниками напередодні дебюту на фондовому ринку, запланованого на 2025 рік.

Раунд серії E було проведено за рахунок поєднання нового капіталу та конвертації боргу, йдеться у заяві бангалорської компанії у четвер. Раунд очолили M&G Plc та існуючі інвестори, включаючи Lightspeed Venture Partners.

Вайбхав Гупта, співзасновник та головний виконавчий директор Udaan: «Це дозволить нам продовжувати шлях до зростання та прибутковості, що дозволить нам бути готовими до виходу на публічний ринок у найближчі 12–18 місяців».

Udaan, який конкурує із Reliance Industries Ltd. та Walmart Inc. Flipkart допомагає дрібним торговцям знайти свої товари, керує онлайн-торгівельним майданчиком та логістичними мережами, які допомагають сімейним магазинам розвиватися швидше.

Стартап планує провести первинне публічне розміщення акцій у 2025 році, хоча поки що не вирішено, чи робитиме він це в Індії чи за кордоном.

Udaan була заснована в 2016 році трьома інженерами, які раніше працювали у Flipkart. Тріо разом керувало компанією доти, поки Гупта, один із засновників, не обійняв посаду генерального директора у 2021 році. Два інших засновники — Амод Мальвія та Суджит Кумар — є членами ради директорів.

Читайте також