Informa купує власника фестивалю реклами Каннські леви за £1,2 млрд

Informa купує власника фестивалю реклами Каннські леви за £1,2 млрд

Британська компанія Informa погодилася придбати власника фестивалю «Каннські леви» Ascential за £1,2 млрд, додавши значну конференцію рекламної індустрії у свій портфель заходів

Компанія Ascential, яка також є власником фінтех-заходів Money20/20, заявила у вівторок після закриття ринку, що отримала грошову пропозицію, яку вона має намір рекомендувати.

Informa заявила, що розширить охоплення обох заходів на більшу кількість секторів та прискорить зростання, чому сприятиме її власна платформа даних та розуміння як маркетингового, так і фінтех-секторів.

Компанія погодилася заплатити 568 пенсів за акцію, що є премією в 53% до ціни закриття в 371 пенс у понеділок.

Informa оголосила про угоду одночасно з результатами за перше півріччя, які показали зростання базового операційного прибутку на 18,8% та зростання виручки на 11%.

Високі показники дозволили компанії підвищити свої очікування весь рік.

У ньому йдеться про те, що скоригований операційний прибуток перевищить поточний прогноз, який становить £970 млн, і тепер може досягти £1 млрд.

Читайте також