Компанія Bolttech, яка була заснована в Сінгапурі, але тепер проводить операції по всьому світу, заявила, що зараз її вартість оцінюється в $1,6 млрд.
Фінансування раунду очолила Tokio Marine, перша страхова компанія Японії, та лідер зі страхування життя MetLife через свою дочірню компанію MetLife Next Gen Ventures. Серед інших учасників були нові та існуючі акціонери, а також суверенний фонд добробуту Малайзії Khazanah Nasional.
Bolttech раніше оголосив, що Tokio Marine очолить раунд фінансування серії B, який тоді оцінив компанію в $1,5 млрд. Генеральний директор групи Роб Шімек сказав, що поточне фінансування є частиною того ж раунду.
Boltech, заснована три роки тому, заявляє, що її фінансування серії B є найбільшим прямим капіталом серії B для страхової технології за останній рік, а її раунд серії A, оголошений у 2021 році, також був найбільшим для страхової технології.
Вбудовані продукти — це продукти страхування чи захисту, вбудовані у досвід клієнтів, коли вони купують продукт чи підписуються послугу. Наприклад, людині, яка купує смартфон, може бути запропоновано придбати план захисту, який пропонує ремонт, заміну пристрою або обмін на нього.
Шимек сказав, що модель Boltech використовує підхід B2B2C, що означає, що вона пов'язує понад 700 партнерів зі збуту по всьому світу із 230 страховими компаніями, які пропонують споживачам 6000 продуктів.
Bolttech позиціонує себе як одного із провідних світових постачальників вбудованого страхування. Його клієнтами є LibertyMutual, PayMaya, Progressive, Lazada, Samsung та HomeCredit. Він має ліцензії на роботу в Азії, Європі та в усіх штатах США.
Зараз у Boltech працює 1500 співробітників по всьому світу, включаючи страхових та технічних експертів, і це допомагає їм знаходити інноваційні способи розповсюдження страхових продуктів.