Кілька років тому перша компанія підприємця Дхіраджа Шарми, консалтингова компанія з програмного забезпечення, була найнята HR-фірмою для розробки програми для покращення процесу адаптації співробітників. Замість створення одноразового спеціального рішення, Шарма створив платформу Simpplr, яка пізніше виділилася у окрему компанію.
Сьогодні Simplr пропонує те, що по суті є внутрішньою соціальною мережею для компаній, яка дозволяє співробітникам створювати профілі, ділитися контентом, стежити за користувачами та брати участь у опитуваннях через спеціалізовану інтрамережу. Менеджери можуть створити каталог співробітників, а також соціальні робочі простори, які можна налаштувати для різних команд та відділів.
Сьогодні вранці Simplr оголосила про залучення $70 млн у рамках раунду фінансування під керівництвом Sapphire Ventures за участю Norwest Ventures, Tola Capital та Salesforce Ventures. За словами Шарми, отримані інвестиції, які будуть додані до раніше залучених $61 млн, та будуть спрямовані на збільшення штату співробітників компанії та підтримку поточних досліджень та розробок продуктів.