JM Smucker продає бренди кормів для свійських тварин за $1,2 млрд

JM Smucker продає бренди кормів для свійських тварин за $1,2 млрд

Компанія досягла угоди з Post Holdings Inc. про продаж брендів кормів для домашніх тварин, включаючи Rachael Ray Nutrish та Kibbles'n Bits

Post заплатить $700 млн готівкою та близько 5,4 млн акцій. За оцінками JM Smucker, бренди, до яких також входять 9Lives, Nature's Recipe, Gravy Train та приватний бренд, принесуть близько $1,5 млрд виручки у фінансовому році, який завершиться 30 квітня.

Post випустить нові акції JM Smucker для цієї угоди, тоді як інша частина фінансуватиметься за рахунок готівки та надходжень від поновлюваної кредитної лінії.

Корми для домашніх тварин — це бізнес, що швидко зростає, оскільки споживачі приділяють увагу своїм вихованцям і витрачають більше на інгредієнти преміум-класу. Найбільш динамічне розширення відбулося у верхній частині сегмента. Stifel з посиланням на дані Euromonitor прогнозує, що продаж кормів для домашніх тварин у Північній Америці зросте до більш ніж $64 млрд у 2027 році порівняно з $49,2 млрд у 2022 році.

JM Smucker зосередиться на своїх закусках для собак та кормах для кішок під брендами Milk-Bone та Meow Mix.

Угода включає виробничі та розподільчі підприємства в Блумсбурзі, штат Пенсільванія, а також заводи в Мідвіллі, штат Пенсільванія, та в Лоуренсі, штат Канзас.

Post заявила, що близько 1000 робітників перейдуть до її штату з JM Smucker.

Читайте також