Ghost був заснований як бренд спортивного харчування у 2016 році Деном Лоренком та Райаном Хьюзом.
В останні роки на ринку енергетичних напоїв у США спостерігається зростання попиту, оскільки все більше споживачів починають дбати про своє здоров'я та шукають продукти, які допомагають підвищити фізичну силу.
Компанії Keurig Green Mountain та Dr Pepper Snapple Group об'єдналися у 2018 році в рамках угоди вартістю понад $21 млрд, у результаті якої під одним дахом будуть об'єднані такі бренди, як Green Mountain Coffee, 7UP, Snapple та Sunkist.
Це допомогло компанії зайняти більш вигідні позиції для конкуренції з такими гігантами ринку газованих напоїв, як Coca-Cola та PepsiCo у північноамериканському регіоні.
2022 року PepsiCo заплатила $550 млн за 8,5% акцій виробника енергетичних напоїв Celsius Holdings, а Keurig Dr Pepper придбала 30% акцій Nutrabolt, виробника енергетичного напою C4 Energy, за $863 млн.