Китайська кур

Китайська кур'єрська компанія BingEx оцінена майже в $1,2 млрд під час IPO у США

Китайська BingEx залучила $66 млн у ході свого первинного публічного розміщення акцій у США, що оцінило компанію кур'єрської доставки у $1,17 млрд

Компанія, яка називає свої послуги FlashEx, продала 4 млн американських депозитарних акцій (ADS) у пропозиції за ціною $16,50 кожна. Вона мала намір продати акції за ціною від $15 до $17.

IPO є гарною ознакою для всього ринку, який протягом майже двох років занепадав через більш високі та довгострокові відсоткові ставки та потрясіння на фондових ринках.

Нещодавнє стрімке зростання акцій та початок циклу пом'якшення грошово-кредитної політики Федеральної резервної системи США підняли настрої. Аналітики очікують, що апетит до більш ризикованих інвестицій продовжить зростати в наступному році, що значно спонукає ринок IPO у 2025 році.

Станом на 30 червня BingEx працювала у 295 містах Китаю, а кількість зареєстрованих пасажирів перевищила 2,7 млн ​​осіб. Компанія контролювала 33,9% ринку незалежних спеціалізованих кур'єрських послуг на запит у країні, повідомила компанія в проспекті свого IPO з посиланням на дані iResearch.

Очікується, що ADS BingEx почнуть торгуватися на Nasdaq під тикером FLX пізніше в п'ятницю.

Провідними андеррайтерами розміщення є Deutsche Bank Securities, CICC та CLSA.

Читайте також