Косметичний гігант Amorepacific купить американський люксовий бренд для догляду за шкірою Tata Harper

Косметичний гігант Amorepacific купить американський люксовий бренд для догляду за шкірою Tata Harper

Південнокорейський виробник товарів для дому купує компанію Natural Alchemy LLC в рамках стратегічного кроку по виходу на ринок США, що росте

Бренд Tata Harper з Вермонта, заснований у 2010 році Татою Харпер та її колишнім чоловіком Генрі Харпером, в даний час продає свою продукцію у 25 інтернет-магазинах та більш ніж у 800 роздрібних магазинах, таких як Sephora, Bluemercury та Neiman Marcus.

За останнє десятиліття його популярність у Сполучених Штатах зросла завдяки зростаючій базі заможних споживачів, які піклуються про своє здоров'я, які все частіше звертаються до екологічно чистих, натуральних косметичних продуктів.

Tata Harper, швидко зростаючий та прибутковий бізнес, використовує для своєї продукції вирощені на фермі трави та рослини.

За останні кілька років Tata Harper викликала інтерес до придбання з боку інших потенційних покупців, але зрештою вирішила укласти угоду з Amorepacific завдяки своїм можливостям у галузі досліджень та розробок та глобального охоплення, особливо в Азії, де люксовий бренд намагається задіяти потенційно прибуткову клієнтську базу .

У 2015 Alliance Consumer Growth вклала в компанію міноритарні інвестиції. Серед своїх покровителів Тата Харпер називає таких акторів, як Гвінет Пелтроу та Кейт Хадсон.

Amorepacific досягла зростання в Північній Америці: у другому кварталі 2022 року продажі в цьому регіоні зросли на 66% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Компанія очікує, що операцію буде закрито у четвертому кварталі цього року.

Фінансові умови угоди не були розкриті компаніями, хоча Amorepacific заявила у заяві, що інвестує $123,86 млн у свій бізнес у США, щоб купити Tata Harper.

Goldman Sachs & Co LLC виступала фінансовим консультантом Tata Harper, а UBS Investment Bank консультував Amorepacific.

Читайте також